Garantia produselor este cea prevazuta de legislatia în vigoare, respectiv 24 de luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice in conformitate cu legea 449/2003 si cu ordonanta nr.9/2016.
Termenul de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care cumparatorul a sesizat defectarea produsului la unitatea de service pana la data repunerii acestuia in functiune
Asigurarea garantiei se face prin repararea/inlocuirea/ sau restituirea contravalorii produsului de catre unitatea de service abilitata mentionata in certificatul de garantie, in termen de 15 zile lucratoare.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri,componente/piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Completarea formularui de garantie se face accesand acest link
Documentele necesare pentru acordarea garantiei
La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, EGROW INTERNATIONAL SRL nu poate asigura service-ul gratuit.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
Conditii de ambalare pentru produsele trimise catre EGROW INTERNATIONAL SRL prin curier
1. produsele achizitionate se expediaza in cutia originala, pus in sistemul de protectie sau ambalat in folie protectoare, in asa fel incat sa nu sufere socuri la transport; la randul ei, cutia originala se ambaleaza
2. produsele achizitionate care nu mai au cutia originala, sunt si ele ambalate cu folie protectoare si puse intr-o cutie, care la randul ei trebuie ambalata
3. pe colet trebuie mentionat: In atentia EGROW INTERNATIONAL SRL - Service
4. in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
5. in colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de
o copie a facturii de achizitie.
Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.
De asemenea, va rugam sa tineti cont de faptul ca repararea/inlocuirea unui produs in garantie
presupune examinarea aceastuia intr-un service autorizat de producator, ceea ce implica si un cost de timp.
Va asiguram de faptul ca EGROW INTERNATIONAL SRL depune toate eforturile pentru ca acest timp sa fie cat mai scurt.
EGROW INTERNATIONAL SRL declara pe proprie raspundere ca produsul vandut corespunde
documentatiilor de executie ale fabricantului si este in conformitate cu legea 449/2003 si cu OUG 174/2008.
Garantia produselor este asigurata de catre EGROW INTERNATIONAL SRL, str. Deleni nr.7, Bloc
T69, SC B, AP 52, Camera 1,Bucuresti, Sector 2 telefon 0734133709, email contact@egrow.ro